نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس توافق هیگواین را برای انتقال به تورین جلب کرد ، حالا نوبت معامله با پارتنوپی است

یوونتوس توافق هیگواین را برای انتقال به تورین جلب کرد ، حالا نوبت معامله با پارتنوپی است

منابع متعددی اعلام کرده اند که یوونتوس با گنزالو ایگواین به توافق رسیده است و حتی می تواند مبلغ فسخ قرارداد او را به ناپولی بپردازد.

 

از ابتدای شب گذشته شایعاتی مطرح شد که بیانکونری به این بازیکن پیشنهادی داده است، حالا اسکای و اسپورت مدیاست هر دو گزارش داده اند که این بازیکن آرژانتینی با قرارداد 4 ساله با دستمزد سالانه  7.5 میلیون یورو با یوونتوس به توافق رسیده اند، اما هیچ صحبتی بین دو باشگاه انجام نشده است.

 

بسیار بعید است که پارتنوپی بزرگترین ستاره اش را به تیمی بفروشد که فصل قبل بالاتر از آنها قرار گرفته است، بنابراین تیم تورینی آماده است که بازیکنانی را به ناپولی بدهد، زاتزا، روگانی، استورارو بازیکنانی هستند که به تیم جنوبی پیشنهاد خواهد داشت.

 

هم اسکای و هم مدیاست گزارش داده اند که اگر ناپولی این پیشنهاد را نپذیرد، یوونتوس مایل است که بند فسخ قرارداد هیگواین را در دو قسط بپردازد.

 

اسکای اشاره می کند که هیگواین تنها روی یوونتوس تمرکز ندارد و اگر آرسنال ژیرو و 60 میلیون یورو را به ناپولی پیشنهاد بدهد می تواند به جزیره نشین ها بپیوندد.

 

در عین حال، مدیاست اعتقاد دارد که هیگواین کاملا به ترک ناپولی فکر می کند، حتی ممکن است از حضور در تمرینات پیش فصل هم خودداری نماید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: